Sevgili yeni kundağım ile yaşadığım sorunlarımın arasına 11 saatlik bir Messier 100 Gökadası çekimi sıkıştırabildim.


Berenis’in Saçı takımyıldızı yönünde yaklaşık 52.5 milyon ışık yılı uzakta bulunan bir sarmal gökada.

Messier 100

Ekipman:

Detaylar

Celestron EdgeHD 8″

Sky-Watcher EQ6 R Pro

ZWO 294MC Pro

Optolong UV-IR 219x180s

Celestron x.7 Reducer

OAG vs

Yorum bırakın

Merhaba!

Ben Okan Doğu. Eski bir Ses Mühendisi. 20 sene Müzik piyasasında yer aldıktan sonra artık emekli olup Astrofotoğrafçılığa merak sardım ve bu sitede de ilk günlerden itibaren yaptığım fotoğrafları paylaşıyorum. Çekimlerimi ilk olarak Facebook Türk Amatör Astronomi Grubu ve İnstagram sayfamda paylaşıyorum.

Blog Takibi

Yeni çekimlerimden öncelikle haberdar olmak için kaydolun.

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın