Bugüne kadarki çekimlerimin en uzun sürelisini Hilal – Crescent Nebulası NGC 6888 için yapmış bulunuyorum. Celestron EdgeHD ile yaptığım çekimlerin üstüne Sky-Watcher çekimlerimi de ekleyerek 25 saate ulaştım. Sonuç tatmin edici oldu. Siz nasıl buldunuz?

Hilal Bulutsusu – Crescent Nebula NGC 6888


Ekipman:
Celestron EdgeHD 8″ f/7
Sky-Watcher Quattro 8″ f/3.9
Zwo 294MC Pro
Celestron AVX
Optolong L-eXtreme
Celestron x.7 Reducer
Sharpstar x.95 Coma Corrector
ZWO EAF
Askar OAG
74 x 300s EdgeHD
218 x 300 Sky-Watcher
19 x 180s EdgeHD
120 Flat & DarkFlat
40 Dark
Toplam süre 25 saat

Yorum bırakın

Merhaba!

Ben Okan Doğu. Eski bir Ses Mühendisi. 20 sene Müzik piyasasında yer aldıktan sonra artık emekli olup Astrofotoğrafçılığa merak sardım ve bu sitede de ilk günlerden itibaren yaptığım fotoğrafları paylaşıyorum. Çekimlerimi ilk olarak Facebook Türk Amatör Astronomi Grubu ve İnstagram sayfamda paylaşıyorum.

Blog Takibi

Yeni çekimlerimden öncelikle haberdar olmak için kaydolun.

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın